مصاف ستارگان کشتی ایران در رقابتهای جهانی صربستان

اتحادیه جهانی کشتی در خبری ویژه به حضور ستارگان کشتی ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان و مشخص شدن زمان مصاف آنها با حریفان پرداخت.



به گزارش خبرگزاری تو، مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود که اتحادیه جهانی کشتی با انتشار خبری در صفحه رسمی خود به مشخص شدن زمان مسابقات چهره‌های شاخص کشتی ایران در مسابقات جهانی اشاره کرد.

اتحادیه جهانی کشتی در این خبر محمدرضاگرایی، محمدعلی گرایی، محمدهادی ساروی، امیرحسین زارع، حسن یزدانی، امیرمحمد یزدانی، کامران قاسمپور، علیرضا سرلک و محمدحسین محمدیان به عنوان چهره‌های شاخص کشتی ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان خواند و زمان برگزاری مسابقات آنها را بر شرح زیر اعلام کرد:

محمدعلی گرایی ۱۰ و ۱۱ سپتامبر (۱۹ و ۲۰ شهریور)

محمدرضا گرایی ۱۱ و ۱۲ سپتامبر (۲۰ و ۲۱ شهریور)

محمدهادی ساروی ۱۱ و ۱۲ سپتامبر (۲۰ و ۲۱ شهریور)

امیرحسین زارع ۱۵ و ۱۶ سپتامبر (۲۴ و ۲۵ شهریور)

حسن یزدانی ۱۵ و ۱۶ سپتامبر (۲۴ و ۲۵ شهریور)

امیرمحمد یزدانی ۱۵ و ۱۶ سپتامبر (۲۴ و ۲۵ شهریور)

کامران قاسم‌پور ۱۶ و ۱۷ سپتامبر (۲۵ و ۲۶ شهریور)

علیرضا سرلک ۱۶ و ۱۷ سپتامبر (۲۵ و ۲۶ شهریور)

محمدحسین محمدیان ۱۷ و ۱۸ سپتامبر (۲۶ و ۲۷ شهریور)

این در حالیست که چندی پیش اتحادیه جهانی کشتی نفرات برتر رنکینگ کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی را معرفی کرد که حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور از کشورمان نفرات اول اوزان خود در رنکینگ مسابقات جهانی امسال خوانده شدند. امتیاز کشتی‌گیران رنکینگ اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۲ براساس عملکرد کشتی‌گیران در المپیک توکیو، جهانی ۲۰۲۱ اسلو، مسابقات قاره‌ای و همچنین تورنمنت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی محاسبه شده است.



پست های مرتبط

پیام بگذارید