توسعه روابط نظامی ایران با جمهوری آذربایجان/ ارائه سامانه‌های جدید دفاعی ایران در نمایشگاه «ADEX»

دریادار رستگاری گفت: در نمایشگاه «ADEX» محصولاتی در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی و سامانه‌های الکترونیکی، مخابرات و هوش مصنوعی ارائه می‌کنیم.



به گزارش خبرگزاری تو، امیر دریادار امیر رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران (صاایران) با هدف شرکت در نمایشگاه بین‌المللی دفاعی «ADEX» باکو، وارد پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

دریادار رستگاری در ابتدای ورود به پایتخت جمهوری آذربایجان با اشاره به اهداف خود از سفر به این کشور اظهار داشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با توجه به دعوت دولت دوست و برادر جمهوری آذربایجان در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی باکو شرکت کرده است.

مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران (صاایران) افزود: ما در این نمایشگاه محصولات مختلفی در حوزه‌های رزم زمینی، رزم هوایی، رزم دریایی و تعدادی از سامانه‌های جدیدمان در حوزه‌های الکترومغناطیس، الکترونیک، مخابرات، رادیو و هوش مصنوعی را ارائه خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به مرز‌های مشترک زمینی و دریایی که با کشور جمهوری آذربایجان داریم و با توجه به موقعیت ممتاز این کشور در ناحیه قفقاز جنوبی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برنامه‌هایی را برای توسعه روابط نظامی با این کشور برنامه‌ریزی کرده است.

دریادار رستگاری در پایان خاطرنشان کرد: در خلال این نمایشگاه، ملاقات‌هایی را با مقامات نظامی جمهوری آذربایجان خواهیم داشت.




پست های مرتبط

پیام بگذارید