شهر سامن در آینده حتما یکی از جاذبه های گردشگری جدی در استان همدان خواهد بود

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در افتتاح دستکند زیرزمینی سامن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر سامن در آینده حتما یکی از جاذبه های گردشگری جدی در استان همدان خواهد بود.



به گزارش خبرگزاری تو همدان، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پنجشنبه ۸ دی‌ماه در حاشیه بازدید از افتتاح دستکند زیرزمینی سامن و اشاره به اعتبارات مرمت یخدان میرفتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر سامن در آینده حتما یکی از جاذبه های گردشگری جدی در استان همدان خواهد بود.

وی این مجموعه را دستکندی ویژه، خارق العاده و منحصربفرد در حد غارعلیصدر همدان دانست

وی افزود: اعتبارات مرمت یخدان میرفتاح در سال ۱۴۰۱ حوزه میراث فرهنگی استان همدان دیده شده است که در صورت نیاز و پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی، این اعتبارات را افزایش می دهیم.

عزت‌الله ضرغامی پنجشنبه ۸ دی‌ماه در حاشیه بازدید از افتتاح دستکند زیرزمینی سامن در جمع خبرنگاران، این مجموعه را دستکندی ویژه، خارق العاده و منحصربفرد در حد غارعلیصدر همدان دانست و اظهار کرد: شهر سامن در آینده حتما یکی از جاذبه های گردشگری جدی در استان همدان خواهد بود.

ضرغامی ادامه داد: با مجموعه ای از برنامه های تکمیلی این دایره را کامل و از مناطق مختلف بهم وصل کنیم تا این دستکند یکی از جاذبه های مهم جهانی و پایگاه خوبی برای گردشگری و آشنایی مردم با میراث فرهنگی کشور شود.

وی با تاکید بر فراهم سازی امکانات کامل ایمنی برای بازدید عموم از این دستکند، گفت: ملایر شهر جهانی منبت است و هنرمندان این حوزه هنرمندانی منحصربفرد در حوزه هنری کاربردی هستند که در زندگی مردم نقش دارد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعیین تکلیف خانه منصوری، قول پیگیری داد.




پست های مرتبط

پیام بگذارید