تشکیل ۶۶۸ پرونده تخلف صنفی به ارزش حدود ۲۶ میلیارد ریال در سبزوار

رییس اداره صمت سبزوار بیان کرد: از ابتدای امسال هشت هزار و ۸۹۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سبزوار صورت گرفته است.



به گزارش خبرگزاری توخراسان رضوی، شهرام طلوع فکور رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در خبری اظهار کرد: تخلفات واحدهای صنفی این شهر از ابتدای امسال به ارزش ۲۵ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال به پرونده تبدیل شده است.

طلوع فکور روز در ادامه این خبر اضافه کرد: ۶۶۸ پرونده تخلف صنفی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون به تعزیرات حکومتی ارسال شده است و ۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

رییس اداره صمت سبزوار ادامه داد: بیشترین این تخلفات در زمینه قاچاق کالا، احتکار، گران‌فروشی، امتناع از عرضه کالا، فروش اجباری کالا و مربوط به واحدهای صنفی بهداشتی و آرایشی، فرآورده‌های غذایی، پروتئینی و لبنیاتی بوده است.

وی همچنین متذکر شد: از ابتدای امسال هشت هزار و ۸۹۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سبزوار صورت گرفته است.

رییس اداره صمت سبزوار تاکید کرد: واحد بازرسی و نظارت این اداره به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.

طلوع فکور در خاتمه این خبر با اعلام شماره ارتباطی با این سازمان خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.



پست های مرتبط

پیام بگذارید