آتش سوزی در پایگاه داده گوگل / علت در هم ریختن نتایج

بسیاری از نتایج گوگل بدون هیچ دلیلی جابه‌جا شدند و همه افراد از این معضل تغییر بدون دلیل جایگاه‌ها شاکی بودند و اعتراض کردند. برخی از کارمندان هم نمی‌توانستند از خدمات گوگل استفاده کنند و با خطا روبه‌رو می‌شدند. همه از این موضوع متعجب و سردرگم بودند. اما دلیل اصلی این به هم ریختگی چه بود؟ و چه کسی از این معضل اطلاع داشت. در ادامه به صورت کاملا مفصل به این چالش رسیدگی می‌کنیم و علت اصلی را بیان می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.



به گزارش خبرگزاری تو، بسیاری از نتایج گوگل بدون هیچ دلیلی جابه‌جا شدند و همه افراد از این معضل تغییر بدون دلیل جایگاه‌ها شاکی بودند و اعتراض کردند. برخی از کارمندان هم نمی‌توانستند از خدمات گوگل استفاده کنند و با خطا روبه‌رو می‌شدند. همه از این موضوع متعجب و سردرگم بودند. اما دلیل اصلی این به هم ریختگی چه بود؟ و چه کسی از این معضل اطلاع داشت. در ادامه به صورت کاملا مفصل به این چالش رسیدگی می‌کنیم و علت اصلی را بیان می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

آتش سوزی در پایگاه داده گوگل

منشا تمام معضلات ذکر شده آتش سوزی در پایگاه داده گوگل بود. خبر رسید که این روزها مرکز داده گوگل آتش گرفته و تعدادی از کارگران مشغول در آن جا هم زخمی شدند. از جمله این آسیب‌ها می‌توان گفت کارگری از ناحیه پایین تنه آسیب دیده و کارمند دیگری از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است. بر اثر این آتش سوزی خدمات گوگل اوایل امروز قطع شد یعنی مرکز داده گوگل در ایالات متحده آتش گرفت و به همین دلیل این شرکت اوایل امروز با یک قطعی جهانی مواجه شد.

گزاش‌های مختلفی ارائه شد که از آن است که در این حادثه سه کارمند به شدت مجروح شده‌اند. یکی از آن‌ها از ناحیه بازو و ران چپ دچار سوختگی شدید شد یکی از پایین تنه و دیگری هم از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است.

اوایل امروز پس از رخ دادن حادثه، سرویس‌های Google مانند Search و Trends برای بسیاری از افراد کار نمی‌کردند و کاربران شروع به شکایت از آن در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی کردند. طبق آمار خبرگزاری توود در وب سایت Downdetector، حدود 40000 کاربر در مورد قطعی جستجوی گوگل گزارش داده‌اند و گفتند که این مشکل برای آن‌ها نیز رخ داده است. دلیل این نا به سامانی می‌تواند انفجار در مرکز داده گوگل باشد.

برخی از کاربران در تلاش بودند به خدمات گوگل دسترسی پیدا کنند اما تمام آن‌ها پیامی دریافت کردند و آن پیام هم خطای 502 بود. "سرور با یک خطای موقت مواجه شده است و نمی‌تواند درخواست شما را تکمیل نماید. لطفاً 30 ثانیه دیگر دوباره امتحان کنید. این تمام چیزیست که ما می‌دانیم."

2 عامل موثر در جلوگیری از آتش سوزی

موثرترین و ساده‌ترین کار به منظور اطمینان از ایمنی حریق این است که از وقوع آتش سوزی جلوگیری کنید. اگر روش‌های پیشگیری شما موفقیت آمیز باشد نیازی نیست که بسیاری از تدابیر امنیت پیشرفته را انجام دهید. گفتنی است که عده زیادی از مردم در اثر آتش سوزی جانشان را از دست می‌دهند یا این که معلول و مسدوم می‌شوند. خسارت‌هایی که از آتش سوزی به بار می‌آید خیلی زیاد است بنابراین حتی الامکان باید سعی کنید که آن را به حداقل برسانید. برای پیشگیری از آتش سوزی یک روش مهم وجود دارد آن هم استفاده از سیستم‌های اعلام حریق است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

اعلام حریق

سیستم اعلام حریق برای هشدار به ما در مورد شرایط اضطراری طراحی شده است تا بتوانیم برای محافظت از خود، کارکنان و عموم مردم اقدام کنیم. اعلام حریق در ادارات، کارخانه‌ها و ساختمان‌های عمومی یافت می‌شود، آن‌ها بخشی از روال روزمره ما هستند، اما اغلب تا زمانی که شرایط اضطراری پیش نیاید نادیده گرفته می‌شوند اما منجر به نجات جان ما می‌شوند. روش تشخیص هر چه که باشد، اگر زنگ هشدار به صدا درآید، صداگیرها برای هشدار به افراد حاضر در ساختمان از احتمال آتش سوزی و تخلیه عمل می‌کنند. برخی از سیستم‌های اعلام حریق مجهز به یک سیستم سیگنال از راه دور هستند که می‌تواند از طریق ایستگاه مرکزی آن به آتش نشانی هشدار دهد. مغز یا مرکز سیستم اعلام حریق یک پانل کنترل هشدار آتش است که به عنوان یک هاب مرکزی عمل می‌کند که همه سیگنال‌های آشکار ساز به آن متصل می‌شوند. این سیستم شامل مجموعه‌ای از دتکتورهای حرارتی، دودی، شعله و گاز است که با تشخیص دود، حرارت و... آژیرها را به صدا در می‌آورد. در این صورت است که از تمام خسارت‌های مالی و جانی جلوگیری می‌کند و تجهیزات و دستگاه‌های مختلف در امان می‌مانند. بنابراین برای جلوگیری از این چنین حوادثی(آتش سوزی پایگاه داده گوگل) بایستی ساختمان‌های مختلف را مجهز به سیستم اعلام حریق کرد.

بیم دتکتور

بیم دتکتور از جمله تجهیزات مهم در سیستم اعلام حریق است که وظیفه شناسایی آتش و ارسال سیگنال به کنترل پنل را بر عهده دارد. بیم دتکتور در سوله‌ها، موزه‌ها، مراکز تفریحی، کارخانه‌های تولیدی، نمایشگاه‌ها و... استفاده می‌شود. بیم‌های دتکتور می‌توانند که سطح وسیعی از محیط را پوشش دهند و کابل کشی کمتری هم دارند. نصب و راه اندازی بیم‌های دتکتور بسیار راحت است و برای مناطق مرتفع با دسترسی مشکل گزینه بسیار مناسبی خواهند بود. این بیم‌ها آلارم کاذبی ندارند و مجهز به سیستم کنترل از راه دور هم هستند.

در نهایت باید بگوییم فروشگاه آتش ندا یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین و تولیدکننده لوازم اعلام حریق است؛ که به دو صورت اینترنتی و حضوری به مشتریان خود خدمت می‌کند. این فروشگاه یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که سال‌های زیادی است که در زمینه فروش و تولید تجهیزات اعلام حریق فعالیت می‌کند. تمام محصولات خبرگزاری توود در این فروشگاه دارای ضمانت‌نامه و یا گارانتی هستند لذا این فروشگاه از کیفیت محصولات خود کاملا مطمئن است. قیمت‌ محصولات آتش ندا به نسبت کیفیتی که دارند بسیار مناسب و رقابتی است که با مراجعه به این فروشگاه ترغیب به خرید می‌شوید. با خرید اینترنتی از این فروشگاه می‌توانید که در زمان خود صرفه‌جویی کنید.




پست های مرتبط

پیام بگذارید