چرا خرید اقساطی بیمه به‌صرفه است؟

شاید خیلی وقت‌ها نسبت به بیمه بی‌توجه باشیم و احساس کنیم که به آن نیاز نداریم؛ اما همان‌طور که حادثه خبر نمی‌کند، نیاز به بیمه هم مانند دیگر نیازهای ما در زندگی ملموس نیست. افرادی که بیمه نداشته‌اند و دچار حوادث ناگهانی چون تصادف شده‌اند، اهمیت بیمه را درک می‌کنند.



به گزارش خبرگزاری تو، شاید خیلی وقت‌ها نسبت به بیمه بی‌توجه باشیم و احساس کنیم که به آن نیاز نداریم؛ اما همان‌طور که حادثه خبر نمی‌کند، نیاز به بیمه هم مانند دیگر نیازهای ما در زندگی ملموس نیست. افرادی که بیمه نداشته‌اند و دچار حوادث ناگهانی چون تصادف شده‌اند، اهمیت بیمه را درک می‌کنند. البته اگر هیچ اتفاق غیرمترقبه‌ای هم رخ ندهد، داشتن بیمه‌نامه می‌تواند احساس امنیت بیشتری را در افراد ایجاد کند. امروزه می‌توان برای خرید اقساطی بیمه نیز اقدام کرد. بنابراین اگر شما کسی هستید که بیمه ندارید، خرید اقساطی بیمه می‌تواند روند دریافت بیمه را برای شما بسیار تسهیل کند، پس با ما همراه باشید تا بیشتر به بررسی آن بپردازیم.

چرا خرید بیمه اهمیت دارد؟

همان‌طور که اشاره کردیم، حادثه خبر نمی‌کند. بنابراین بهتر است همیشه در زندگی برای بروز اتفاقات غیرمترقبه آماده باشیم. شاید با خود بگویید که چطور می‌توان برای هر نوع اتفاقی آماده بود؟ پاسخ این سؤال «بیمه کردن خود» است. وقتی بیمه باشید، هر نوع اتفاق جانی یا مالی بیفتد، می‌تواند تا حد زیادی جبران شود.

چرا باید حتما بیمه شخص ثالث داشته باشیم؟

بیمه‌ها انواع مختلفی دارند. بیمه عمر، بیمه خودرو، بیمه ساختمان، بیمه فرزندان و ده‌ها مورد دیگر که هرکدام شرایط خاص خود را دارند. اما اجازه بدهید یکی از مهم‌ترین بیمه‌ها را بررسی کنیم تا به اهمیت داشتن بیمه پی ببریم. یکی از اصلی‌ترین بیمه‌هایی که توسط شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود، بیمه شخص ثالث است. اما چرا این نوع بیمه، به بیمه شخص ثالث مشهور است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت، فردی که ماشین خود را بیمه کرده، شخص اول، شرکت بیمه‌گر، شخص دوم و فردی که در حین تصادف یا حادثه خودرو آسیب می‌بیند، شخص سوم یا همان ثالث در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه‌ای است که خسارت‌های مربوط به شخص ثالث (یعنی شخصی که در حین تصادف آسیب دیده) را متقبل می‌شود.بیمه شخص ثالث، کلیه هزینه‌های مربوط به درمان، فوت یا خسارت‌های مالی وارد شده به شخص ثالث را پرداخت می‌کند. این بیمه یک بیمه اجباری است که دلیل اجباری بودن آن را می‌توان در موارد زیر جست‌وجو کرد:

  1. هرگز نمی‌توان تضمین کرد که در هنگام رانندگی هیچ حادثه‌ای اتفاق نمی‌افتد.
  2. وقتی یک ماشین تصادف می‌کند، ممکن است شخصی را زیر بگیرد و خسارات بسیاری را برای او ایجاد کند، در این صورت راننده اگر بیمه شخص ثالث نداشته باشد، باید خود شخصا همه هزینه‌ها را پرداخت کند.
  3. اگر بیمه شخص ثالث نباشد، هم راننده و هم شخص آسیب دیده دچار مشکل می‌شوند.
  4. اگر بیمه شخص ثالث باشد، هم راننده و هم فرد آسیب دیده می‌توانند تا حد زیادی با حادثه کنار آمده و هزینه‌ها را پرداخت کنند.

می‌بینید که در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث، ممکن است یک راننده برای همیشه پس از ایجاد یک حادثه، دچار مشکلات و درگیری‌های مالی پس از آن شود. در حالی‌که اگر بیمه داشته باشد، در صورت فوت شخص سوم هم باز بیمه می‌تواند با پرداخت دیه به راننده کمک کند!

چطور می‌توان بیمه شخص ثالث را به‌صورت اقساطی خریداری کرد؟

با ایجاد امکان خرید اقساطی بیمه، نگرانی بابت پرداخت هزینه بیمه وجود ندارد. دیگر انواع بیمه اجباری نیستند، اما بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری است که باید همه افرادی که ماشین دارند، این بیمه را داشته باشند. خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و دیگر انواع بیمه توسط وب‌سایت ازکی‌وام امکان‌پذیر است. شرایط خرید اقساطی بیمه از این پلتفرم به قرار زیر است:

  1. امکان خرید بیمه شخص ثالث بدون سود و کارمزد
  2. خرید بیمه شخص ثالث با اقساط ۹ ماهه
  3. خرید بیمه شخص ثالث بدون نیاز به ضامن یا چک
  4. دریافت بیمه شخص ثالث فقط با ارائه سفته الکترونیکی

اگر شرایط فوق را برای خرید اقساطی بیمه شخص ثالث ایده‌ال می‌بینید، می‌توانید همین حالا به سایت ازکی‌ مراجعه کرده و پس از انتخاب نوع بیمه خود، برای خرید اقساطی بیمه در ازکی‌وام اقدام کنید.




پست های مرتبط

پیام بگذارید