یادگیری انگلیسی در منزل از صفر تا صد با 5 روش کاربردی!

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که یادگیری انگلیسی در منزل بهتر است، یا بصورت حضوری در آموزشگاه. یا اینکه اصلا می توان زبان انگلیسی را بصورت خودآموز در منزل یاد گرفت؟ در این مطلب بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه بصورت اصولی و از صفر تا صد را بررسی خواهیم کرد.



به گزارش خبرگزاری تو، شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که یادگیری انگلیسی در منزل بهتر است، یا بصورت حضوری در آموزشگاه. یا اینکه اصلا می توان زبان انگلیسی را بصورت خودآموز در منزل یاد گرفت؟ در این مطلب بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه بصورت اصولی و از صفر تا صد را بررسی خواهیم کرد.

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

زبان انگلیسی در مقایسه با زبان های دیگر بسیار ساده تر و آسان تر است و یادگیری آن زمان زیادی نمی برد. سعی کنید ابتدا هدف خود را از یادگیری زبان مشخص کنید. فرایند یادگیری زبان انگلیسی بستگی به وقتی که شما می گذارید دارد، اما با یک برنامه منظم می توان در عرض 3 تا 6 ماه به سطح مطلوبی رسید.

روش های یادگیری زبان

روش های مختلفی برای یادگیری انگلیسی در منزل وجود دارد اما همه ما به دنبال انتخاب مسیری هستیم که بشه در زمان صرفه جویی کرد. همه ما بطور سنتی به این باور رسیده ایم که آموختن در کلاس و در حضور استاد، میسر خواهد شد. حال آنکه تغییرات تکنولوژیک مخصوصا پس از وقوع بحران پاندمی کرونا صحنه بازی را عوض کرده است، کسب و کارها، دانشگاه ها، مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی و حتی آموزشگاه های آزاد علمی و فنی به سمت یادگیری آنلاین و یا آموزش از راه دور حرکت نموده اند.

چرا آموزش بصورت آنلاین؟

همانطور که گفتیم با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر برای آموزش نیازی به کلاس های حضوری نیست. چرا که شرکت در کلاس های حضوری دارای معایبی همچون هزینه بالا، هزینه رفت و آمد، محدودیت در زمان و مکان، اتلاف وقت و ... می باشد.

در نتیجه به این می رسیم که شما در هر سطحی که باشید، می توانید در منزل خود به بهترین شکل از مقدماتی تا پیشرفته، زبان انگلیسی را آموزش ببینید.

تاثیر پیشرفت علم بر یادگیری زبان

تحولات تکنولوژی به نحوی پیش رفته است که امروزه حتی تماس عادی تلفنی از طریق اپلیکیشن ها انجام می شود. واضح است که روشهای سنتی مطالعه و یادگیری نیز مورد بررسی قرار گرفته و دستخوش تغییراتی شده اند.

در این راستا، استفاده از پلتفرم های آنلاین و اپلیکیشن ها بویژه در حوزه آموزش زبان انگلیسی و یا هر جای دیگری ، بعنوان آسان و بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه محسوب می شوند.

یادگیری زبان انگلیسی بصورت خودآموز، بدون استاد!

یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن اکثر زبان آموزان وجود دارد این است که آیا می توان یک زبان خارجی بویژه انگلیسی را از سطح مقدماتی تا پیشرفته، بصورت خودآموز و در خانه یادگیری نمود؟ نکته مهم آن است که نمیتوان پاسخ یکسانی برای تمام افراد ارائه داد چراکه این موضوع ارتباط بسیاری به توانایی های فردی زبان آموزان دارد.

آیا بهترین روش خودآموز است؟

واضح است که برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از بهترین روش ها، یادگیری بصورت خودخوان است. به این دلیل که بهره وری زبان آموز را بشدت افزایش خواهد داد. اما همین موضوع هم جز یادگیری انگلیسی در منزل محسوب می شود ولی بنظر نمی توان زمان را در آن تضمین کرد.

در ادامه به نکاتی مهم و 5مورد از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل از صفر تا صد پرداخته ایم.

در خانه با این 5 روش انگلیسی را در کنار اپلیکیشن لینگوجو قورت بده!

1. ویدئو تماشا کنید

ساده ترین راه برای یادگیری سریع زبان انگلیسی این است که براساس سطح خود فیلم تماشا کنید. یادگیری زبان از طریق فیلم و سریال بسیار مفید است، اما شما باید با توجه به سطحی که هستید این مورد را انجام دهید که کمی سخت است. چراکه فیلم و سریال ها بصورت سطح بندی نیستند. پیشنهاد می کنم برای تماشا ویدئو از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لینگوجو استفاده کنید. لینگوجو براساس سطح زبان آموزان بصورت ویدئویی محتوای خود را تولید کرده است.

2. استفاده از اینترنت

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ظهور کامپیوتر و گوشی های هوشمند استفاده از شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی بسیار آسان می باشد. زبان ارتباط و دسترسی به شبکه های اجتماعی، انگلیسی می باشد. پس شما دیگر هر کجا که هستید می‌ توانید انگلیسی را آموزش ببینید؛ تمام آنچه که برای یادگیری نیاز دارید، گوش‌ هایتان است!

3. معلم زبان خود باشید

برای یادگیری فقط کافیه استارت بزنی! بهترین و معتبر ترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی خیلی راحت قابل دسترسی می باشند. اپلیکیشن لینگوجو تمامی مهارت های اصلی و فرعی زبان انگلیسی را بصورت صوتی، ویدئویی، تصویری و متنی، هوش مصنوعی و ... برای شما آماده کرده است. همین الان شروع به یادگیری کن.

4. گوش دادن به پادکست

یکی دیگر از برترین روش های یادگیری زبان در منزل، که امروزه بسیار پر طرفدار می باشد، یادگیری صوتی است. یادگیری صوتی غالبا شامل داستان های کوتاه زبان انگلیسی و یا پادکست ها می باشد. با این روش، نه تنها مهارت شنیداری زبان آموز تقویت می شود، بلکه با وجود Transcript (همان متن پادکست ها یا داستان های صوتی)، می توانید به مهارت هایی همچون گرامر و ریدینگ مسلط شوید.

5. با خودتان صحبت کنید!

شما با صحبت کردن می توانید نشان دهید که یک زبان را چقدر یاد گرفته اید. سعی کنید دایره لغات خود را گسترش دهید و کارهای روزمره خود را زیر لب به انگلیسی زمزمه کرده و ترجیحا از بخش Speaking اپلیکیشن لینگوجو برای تمرین گفتار استفاده کنید، تا مهارت صحبت کردن خود را تقویت کنید.

یادگیری زبان انگلیسی در منزل بشکل خود آموز با لینگوجو

اپلیکیشن لینگوجو با هدف آموزش زبان انگلیسی (از این صفحه اپلیکیشن لینگوجو را دانلود کنید) با آسانترین، بروزترین و ارزانترین روش ممکن و با بیشترین بازدهی، بدون نیاز به کلاس های حضوری و با برخورداری از جلوه‌های گرافیکی جذاب توسعه داده شده است. تمرکز اصلی اپلیکیشن لینگوجو بر مطالب آموزشی دسته بندی شده و آموزش تمامی مهارت های زبان انگلیسی می باشد.

یادگیری مهارت های انگلیسی در منزل از مبتدی تا پیشرفته در ۱۰۰ روز!

شما در هر سطحی که باشی، لینگوجو برات برنامه ریزی کرده! اپلیکیشن لینگوجو برای تمامی گروه‌های سنی، با هر جنسیتی و با هر سطحی از زبان انگلیسی شامل کودکان، نوجوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، بزرگسالان و سایر مخاطبان مناسب است. شما می توانید با کمک اپلیکیشن لینگوجو در 100روز از صفر تا صد زبان انگلیسی را آموزش ببینید.

چطور با لینگوجو در 100روز زبان یاد بگیریم؟

مطالب آموزشی و محتوای اپلیکیشن لینگوجو بصورت دسته بندی شده و شامل موارد زیر می باشد:

  • گرامر (Grammar)
  • واژگان (Vocabulary)
  • مکالمه (Conversation)
  • مهارت شنیدن (Listening)
  • مهارت صحبت کردن (Speaking)
  • مهارت خواندن (Reading)
  • اشتباهات رایج (Common Mistake)
  • اصطلاحات رایج (Idioms)
  • فعل های عبارتی (Phrasal Verbs)
  • پادکست (Podcast)
  • داستان کوتاه (Short story)
  • و...

گفتن این مورد نیز خالی از لطف نیست با این اپلیکیشن می توانید گرامر زبان انگلیسی را در قالب ویدئو و با دیدن چهره مدرس یاد بگیرید. و این تنها مورد نیست می توانید مکالمه زبان انگلیسی را هم شروع به یادگیری کنید.

بنابراین به زبان آموزان عزیز توصیه می‌شود که روزانه به طور مستمر و منظم، نیم ساعت از وقت خود را صرف یادگیری حداقل یک درس از مطالب آموزشی نمایند، تا بتوانند بعد از 100 روز تحولی در دانش زبان انگلیسی خود ایجاد نمایند. البته فراموش نشود که از 5 روش گفته شده نیز در کنار اپلیکیشن استفاده کنید.

نتیجه گیری

با توجه به مطالبی که بررسی کردیم و همینطور دسترسی آسان به فرایند یادگیری، تنها قدمی که باید بردارید، شروع کردن و مشخص کردن هدف می باشد. دقت کنید که از تمرین و تکرار نیز نباید غافل شوید و سعی کنید آنچه را که آموخته اید بصورت عملی در زندگی خود اجراع نمایید. اپلیکیشن لینگوجو به شما زبان آموزان گرامی در یادگیری زبان انگلیسی کمک خواهد کرد. هدف را شما مشخص کنید، مسیر را لینگوجو برایتان ترسیم می کند.

دانلود اپلیکیشن لینگوجو برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

برای دانلود یه سری به سایت لینگوجو بزنید یا می توانید با اسکن بارکدهای زیر اپلیکیشن لینگوجو را دانلود کنید:



پست های مرتبط

پیام بگذارید