اولویت مصوبات سفرهای استانی با تکمیل طرح های نیمه تمام است

سخنگوی دولت اعلام کرد اولویت دولت در سفرهای استانی در دور اول، تکمیل طرح های نیمه تمام گذشته بوده است، چرا که بسیاری از طرح های گذشته یا هنوز تکمیل نشده یا افتتاح شده اما پس از گذشت سال ها هنوز به بهره برداری نرسیده است.



به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با اهالی رسانه در پاسخ به پرسش خبرگزاری تو در خصوص آخرین وضعیت اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور گفت: اولویت دولت در سفرهای استانی در دور اول، تکمیل طرح های نیمه تمام گذشته بوده است، چرا که بسیاری از طرح های گذشته یا هنوز تکمیل نشده یا افتتاح شده اما پس از گذشت سال ها هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه دولت در این دور کلنگ زنی جدید جز مسکن نداشت افزود: در دور اول سفرهای استانی ۹۱۰ توافق با دستگاه های اجرایی منعقد شده است.

سخنگوی دولت در ادامه بیان کرد: از ۵۰۳۰ طرح دولت در سفرهای استانی ۱۹۱ طرح نهایی، ۴۵۷۸ طرح در حال اجرا و ۲۵۲ طرح هم در دست پیگیری عملیات اجرایی است.

بهادری جهرمی در پایان با اشاره به این مطلب که دولت همواره با مردم شفاف بوده است گفت: تمام مصوبات دولت در طی سفرهای استانی در منظر مردم اعلام شده است.



پست های مرتبط

پیام بگذارید