پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.



به گزارش خبرگزاری تو اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، ۹ دی ماه را روزی ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: این روز از جمله روزهای تاریخی و جریان سازی است که تا همیشه در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواهد بود.

متن پیام به شرح زیر است:

۹ دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی بود. روزی که با خلق حماسه‌ای بزرگ با حضور خودجوش امت ولایتمدار در عظیم‌ترین راهپیمایی تاریخ، فتنه دشمنان در هم پیچید.

حماسه تاریخی ۹ دی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که مردم بصیر و حماسه آفرین کشور در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب خود و از راه ولایت، لحظه ای درنگ نخواهند کرد و پیشتازی مردم شهیدپرور اصفهان در مقابله با فتنه گران نشان از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی مردم آگاه این استان است.

در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

اینجانب روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشته و بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می نماییم.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان




پست های مرتبط

پیام بگذارید