ایمن سازی آزاد راه تهران - شمال نیاز به تلاش بیشتری دارد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: تلاش بابت افزایش ایمن سازی آزاد راه تهران – شمال ضروری است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر در این مسیر جان یک نفر را نجات دهیم در حقیقت جان یک عالم را رهایی بخشیدیم .



به گزارش خبرگزاری تو مازندران ، سرهنگ سیدموسی حسینی در آیین بهره برداری ساختمان پاسگاه پلیس راه قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال در چالوس اظهار داشت: در برخی از روزهای سال به ویژه در زمان اوج ترافیک شاهد ترافیک ۱۰ تا ۱۲ ساعت در مسیر جاده چالوس هستیم به طوری که محور به طور کامل قفل می شد و ارایه خدمات امنیتی و انتظامی با امکانات کم برای نیروهای امنیتی و پلیس راهور بسیار دشوار بود.

وی ادامه داد: تقویت امکانات و تجهیزات در این آزاد راه مهم بوده اما با این امکانات خبرگزاری توود تامین امنیت و آسایش مردم بومی به عنوان یک اصل باید در اولویت مسوولان دستگاه های اجرایی امنیتی و انتظامی قرار گیرد و نباید این خدمات فدای موضوعات فرعی بشود .

حسینی افزود : آنچه که امروز بررسی شده امکانات و تجهیزات خبرگزاری توود در پاسگاه های پلیس راه و راهداری در محورهای مازندران بسیار ضعیف است اما خدمات این مجموعه ها در حد ملی و فراملی است چرا که خیلی از گردشگران خارجی برای استفاده از جاذبه های طبیعی وارد مازندران می شوند.




پست های مرتبط

پیام بگذارید