راهپیمایی میثاق امت با ولایت در اراک برگزار شد

راهپیمایی سالروز حماسه مردمی نهم دی ماه(میثاق امت با ولایت) امروز بعد از اقامه نماز جمعه با حضور انبوه شهروندان و مسئولان در اراک برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری تو مرکزی، مردم مومن و ولایتمدار اراک در این آیین از فاصله مصلی بیت‌المقدس تا ابتدای خیابان سلمان فارسی را راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهایی همچون «خامنه‌ای خمینی دیگر است - ولایتش ولایت حیدر است» و «خونی که در رگ ما است - هدیه به رهبر ما است»، حمایت خود را از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی به منصه ظهور گذاشتند.

مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر فتنه گر»، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای»، «برائت از فتنه‌گر شعا ملت ماست، پیروی از ولایت باعث عزت ماست»، «ملت ما در راه حق می‌میرد، جان می‌دهد ذلت نمی‌پذیرد»، «راه شهدا راه ماست، الگوی ما نهضت کرب و بلاست»، «آمریکا فتنه‌گر بزرگ است، نفوذ اهل فتنه یک خطر بزرگ است»،« نابودی فتنه‌گر به دست این ملت است ، در صف فتنه بودن باعث هر خفت است» از دیگر شعارهایی بود که راهپیمایان اراکی سردادند.

نظیر این آیین در ۳۵ نقطه استان مرکزی برگزار شد و مردم مومن و انقلاب این استان باحضور گسترده خود یکبار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.




پست های مرتبط

پیام بگذارید