اعزام گروه‌های جهادی سازمان‌ها و مناطق شهرداری به نقاط سیل زده میناب

شهردار بندرعباس گفت: باتوجه به سیلاب اخیر میناب و اسکان 5 هزار نفر از مردم، نیروهای سازمان‌ها و مناطق شهرداری بندرعباس سازماندهی و به شهرستان میناب اعزام می شوند.



به گزارش خبرگزاری توهرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس گفت: باتوجه به سیلاب اخیر میناب و اسکان پنج هزار نفر از مردم، نیروهای سازمان‌ها و مناطق شهرداری بندرعباس سازماندهی و به شهرستان میناب اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: لازم است نسبت به جمع آوری کمک های مردمی البسه گرم، پتو و سایر اقلام مورد نیاز اقدامی جهادی در شهر بندرعباس انجام شود.
شهردار بندرعباس افزود: گروه جهادی شهردار شهید خورگویی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با همراهی و همدلی مناطق و سازمان‌های وابسته، آمادگی کامل جهت هماهنگی لازم برای ایجاد ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی را دارد.
وی عنوان کرد: اطلاعیه تکمیلی پیرامون ایستگاه های کمک‌های مردمی فردا منتشر خواهد شد و شهروندان بندرعباسی می توانند با همت و همراهی صادقانه و خداپسندانه از هم استانی های خود در منطقه میناب حمایت کنند.
نوبانی بیان داشت: درحال حاضر و در وضعیت فعلی مسولیت، حمایت و نوع‌دوستی و یاری رساندن به هموطنان وظیفه همه سازمان‌ها و نهادهاست و باید هر چه سریع‌تر مشکلات مردم در موقعیت فعلی رفع شود که گروه‌های جهادی شهرداری به همین منظور تشکیل شده و با تمام توان در خدمت مردم شهرستان میناب خواهند بود.



پست های مرتبط

پیام بگذارید