کمبود نیروی انسانی و خدمات رفاهی مشکل اصلی فرهنگیان پارس آباد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد گفت: کمبود نیروی انسانی و خدمات رفاهی فرهنگیان از مشکلات مهم آموزش و پرورش این شهرستان می باشد.



به گزارش خبرگزاری تواردبیل، کیومرث هاشمی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی پارس آباد مغان در مراسم تجلیل از خیرین به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش گفت ۱۸۰ نفر از فرهنگیان پارس آباد در سال تحصیلی جاری در شرایط بازنشستگی قرار گرفتند و ۲۷۰ نفر نیز جذب کار شده‌اند.

وی با تاکید به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان پارس آباد حمایت های مسئولین شهرستانی و استانی و همه خیرین را خواستار شد و گفت: تمامی شرکت ها و سازمان های متمکن منطقه باید مسئولیت اجتماعی خود را در منطقه انجام داده و به تعهدهایی که داده اند جامه عمل بپوشانند و در امر مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی به یاری آموزش و پرورش بشتابند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد دارای ۱۴۰ ساختمان آموزشی و بیش از ۱۹۰‌ مدرسه است که در دو شیفت صبح و عصر دایر می باشد.

هاشمی در ادامه برنامه هایی که توسط تیم کارشناسی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرزی پارس آباد مغان برای افق 1402 در نظر گرفته شده است را تبیین کرد.

وی افزود: اگر ما می خواهیم منطقه از آسیب های اجتماعی،اعتیاد و جرایم کاهش پیدا کند و زمینه های رشد و شکوفایی جامعه فراهم گردد، توجه ویژه به زیر بنایی آموزش و پرورش را یک امر اساسی تلقی کنیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در ادامه از همه خیرین بزرگوار منطقه از بابت تامین 650 بسته معیشتی و 250 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در ایام سخت کرونایی برای دانش آموزان نیازمند این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و تداوم این کمک ها را همچنان خواستار شد.

وی همچنین با بیان اینکه شهرستان مرزی پارس آباد مغان با وجود ۳۲ هزار دانش آموز و ۲۵۰۰ نفر پرسنل از نبود خدمات رفاهی گلایه کرده گفت: معتقدیم به علت فراوانی مسافرت‌های نوروزی فرهنگیان به شهرستان به ویژه در ایام عید، برای افزایش رفاه این قشر زحمتکش باید بسترهای مناسب خدمات رفاهی را مهیا و آماده کنیم.



پست های مرتبط

پیام بگذارید