با سرمایه گذاری هدفدار، اقتصاد مازندران متحول می شود

استاندار مازندران با بیان این که در انتخاب مدیران به دنبال کیفیت و گزینش افرادی هستیم که برنامه های تحولی استان را به پیش ببرند، گفت: تلاش داریم با توسعه سرمایه گذاری هدفمند، اقتصاد مازندران را شکوفا کنیم.



به گزارش خبرگزاری تومازندران، سید محمود حسینی پور با اشاره به این که میز خدمت به مردم همیشه ساری و جاری است، اظهار داشت: مدیران در چرخش مدیریتی در گردش اند و این که بگوییم همه باید بروند خارج از عدالت است و اینکه همه را با یک نگاه ببینیم‌ قابل قبول نیست و جامعه باید قدردان مدیران خدوم باشد و انتخاب مدیران باید بر اساس رأی مردم باشد افراد برای کسب کرسی های مدیریتی علاوه بر پایبندی به شعارهای دولت در خدمت به مردم و توسعه کشور، از تخصص لازم‌ باید برخوردار باشند.

وی با بیان این که در انتخاب مدیران تسلیم‌ فشارها نخواهیم‌ شد، ادامه داد: فضای استان را نباید به سمتی ببریم که دقت را فدای شتاب کنیم چرا که برای اجرای برنامه های تحولی نیازمند مدیران و نگاه های تحول آفرین هستیم.

استاندار مازندران با بیان این که در بودجه سال آینده رشد 8 درصدی برای استان هدف گذاری شده است، تصریح کرد: در حوزه سرمایه گذاری خارجی پروژه های مهم اثرگذار مورد توجه است و توسعه ریلی استان و ایجاد منو ریل در شهرهای دارای قابلیت گردشگری در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم این طرح مهم به نتیجه برسد.

وی با اشاره به این که احداث اتوبان ساحلی از گلوگاه تا رامسر در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: همایشی در بهار 1401 با حضور سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری در مازندران هستند، برگزار خواهد شد و باید با سرمایه گذاران صادق باشیم‌ و قواعد سرمایه گذاری را رعایت کنیم و با سرمایه گذاری های هدف دار، مازندران را شکوفا کنیم.

حسینی پور گفت: بنا داریم با ایجاد تحول در ساختار اداری استان و استقرار میزی در ادارات استان، امنیت سرمایه گذاری را تأمین کنیم.



پست های مرتبط

پیام بگذارید