موزه بزرگ کشتی در جویبار برپا می شود / با همراهی مردم، مازندران را می سازیم

استاندار مازندران با بیان این که شادابی مردم در گرو برنامه ریزی مدیران در حوزه ورزش است، گفت: موزه بزرگ کشتی در جویبار برپا می شود و مذاکرات آن را صورت دادیم.



به گزارش خبرگزاری تومازندران، سید محمود حسینی پور با اشاره به این که نساجی قائمشهر نماینده قدرتمند استان ما است و بیشترین وقت را برای نساجی گذاشتیم و با قوت تمام پیگیر موضوع ورزشگاه شهید وطنی هستیم، اظهار داشت: قول می دهیم در بازه زمانی تعیین شده این ورزشگاه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان این که در مازندران ظرفیت های عظیم ورزشی وجود دارد، ادامه داد: از جمله این ظرفیت ها که باید به آن توجه کنیم، ورزش همگانی است.

استاندار مازندران با بیان این که شادابی مردم در گرو برنامه ریزی مدیران در حوزه ورزش است، تصریح کرد: هم جوانان، هم میانسالان و هم کهنسالان نیاز به محیطی مفرح دارند و ما برای تحقق این مهم تلاش می کنیم.

وی با اشاره به این که در ورزش های تخصصی نیز مازندران؛ پایتخت کشتی جهان است، گفت: از مفاخر ورزشی ما که با همت و حمیت و با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، غرور و عزت ما را در صحنه ها و میادین بین المللی به رخ کشیده اند، قدردانی می کنم.

حسینی پور از برپایی موزه بزرگ کشتی در جویبار خبر داد و با بیان این که مذاکرات آن را صورت دادیم، اظهار داشت: برای این که گردشگران ورزشی را به مازندران بیاوریم در گام نخست، برخی برنامه ها از جمله موزه کشتی جویبار را هدف گذاری کردیم.

وی با اشاره به این که مازندران با مفاخری که در حوزه های مختلف فرهنگی دارد؛ وجود علمای بزرگ که ریشه های فرهنگی مذهبی ما هستند و مردم پاک و متدین ما، این آموزه ها را مدیون علمای بزرگ مان می باشند، گفت: وجود مفاخر بزرگی چون علمای نامدار، شهدای والامقام و بزرگ ما خاصه شهدای خانطومان که در عرصه بین المللی در مبارزه با تروریسم خدمت کردند و نامی هستند و در حوزه ادبیات، نیما یوشیج پدر شعر نو فارسی و نظایر آن ظرفیت های معنوی ما هستند.

استاندار مازندران با بیان این که رویه ما بیان وعده ها در حد توان اجرایی ما است و انتظار داریم مردم به ما اعتماد کنند و نیازمند کمک همه مردم هستیم، تصریح کرد: از مردم توقع داریم ما را در عمل به وعده ها کمک و یاری کنند.

وی افزود: مدیران سالم و توانمند را با تلاش انتخاب خواهیم کرد و امید ما این است که با همکاری و همراهی مردم؛ مازندران را بسازیم و به شأن و منزلت اصلی خود برسانیم.



پست های مرتبط

پیام بگذارید