سردار آتانی: شرکت فولاد خرمدشت جزو شرکت‌های پیشتاز در تولید مقاطع فولادی محسوب می‌شود

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و جمعی از فرماندهان سپاه قزوین و شهرستان تاکستان از شرکت فولاد خرمدشت تاکستان بازدید شد.



به گزارش خبرگزاری تو قزوین،طی مراسمی سردار رستمعلی رفیعی آتانی فسرمانده سپاه صاحب الامر (ع) استان و دیگر فرماندهان ارشد سپاه استان با حضور در شهرک صنعتی خرمدشت از خط تولید واحد بزرگ صنعتی فولاد خرمدشت تاکستان بازدید کردند.

مهندس مجید سعیدیان مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان، با ابراز خرسندی از حضور فرمانده سپاه استان قزوین در بازدید از خطوط تولید این کارخانه اظهار داشت: شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با تولید انواع میلگرد آج دار با کیفیت یکی از واحدهای موفق صنعتی در این حوزه محسوب می شود که تولیدات آن علاوه بر تولید نیاز داخل به ۱۳ کشور دنیا صادرات می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به کیفیت بالای محصولات این واحد تولیدی، متقاضیان بسیاری از اقصی نقاط دنیا داریم و توانسته ایم جایگاه خوبی را در زمینه صادرات مخصوصا در کشورهای همسایه داشته باشیم به طوری که در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش ۶۰ میلیون دلار صادرات میلگرد و شمش صادر شده است.

مهندس سعیدیان در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر دولت از شرکت‌های خصوصی تولید کننده مقاطع فولادی ابراز کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که صورت دادیم طرح توسعه شرکت را با احداث کارخانه ای بزرگ در حوزه تولید شمش فولادی در منطقه محروم استان کرمانشاه ادامه دادیم که خوشبختانه زمینه اشتغال ۸۰ نفر از جوانان این منطقه فراهم شده است.

این مدیر نمونه صنعت کشور خاطر نشان کرد: مجموعه فولاد خرمدشت تاکستان با تکیه بر نیروی انسانی و بهره گیری از دانش روز دنیا خود روز به روز قله های موقعیت خود را طی خواهد کرد.

وی افزود:این شرکت در سال۱۳۹۱ در شهرک صنعتی خرمدشت آغاز به کار کرد و هم‌اکنون با بهره مندی از دانش، تخصص و تلاش بی وقفه خانواده بزرگ فولاد خرمدشت تاکستان به یکی از بزرگترین صادرکنندگان میلگرد آجدار در کشور تبدیل شده است.

مهندس سعیدیان اضافه کرد: در حال حاضر کارخانه فولاد خرمدشت تاکستان با تولید شمش‌های فولادی ۵SP با استانداردهای روز اروپا و آمریکا جزو شرکت‌های فولادی معتبر کشور است و با خط تولید پیشرفته خود توانایی تولید سایزهای ۸ الی۳۲میلگرد آجدار با استانداردهایA۲ و A۳ را دارد.

وی گفت:شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با اجرای طرح توسعه خود در کرمانشاه در زمینه تولید مواداولیه میلگرد توانسته برای ۲۵۰نفر شغل فراهم کند و با شعار بیکاری‌زدایی به هدف والای خود دست یافته است؛ البته دست اندرکاران این شرکت سودای بزرگتری را در سر می پرورانند.

مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان اضافه کرد:این شرکت مطرح فولادی با مصائب و مشکلاتی که وجود دارد توانسته با صادرات محصولات خود به کشورهای آسیایی ارزآوری چشمگیری برای کشور ایجاد کند که در صورت رفع موانع؛ صادرات به کشورهای اروپایی را در دستور کار خود قرار داده است.

عضو هیات مدیره صادرکنندگان استان قزوین به مشارکت این واحد صنعتی با مجتمع های عظیم فولادی اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با توکل به خداوند متعال و همت همه جانبه دست اندرکاران مجموعه، در راستای تکامل، توسعه سرمایه، بهبود عملکرد، بهره وری سرمایه و رشد اقتصادی پایدار؛ طی فرآیند تخصصی با استفاده از تحلیلگران بنیادی و حرفه ای و اتخاذ استراتژی های معاملاتی کلان و مدیریت سرمایه، اقدام به سرمایه گذاری و مشارکت در سهام مجتمع‌های عظیم و برتر فولادی کشور کرده است که ماموریت مهم آن، رسیدن به اهداف تعیین شده شامل افزایش سود آوری و حفظ سرمایه و سهیم شدن در ارتقا تولید ملی می باشد.

در ادامه این مراسم باشکوه و به یاد ماندنی سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با ابراز خرسندی از حضور در این واحد موفق صنعتی، طی سخنانی در جمع مدیران و کارگران شرکت فولاد خرمدشت تاکستان اظهار داشت: شرکت فولاد خرمدشت یکی از واحد های تولید موفق کشور است که با داشتن مدیران توانمند هم در زمینه تولید و صادرات جزو شرکت‌های پیشتاز در تولید مقاطع فولادی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه نقش شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در زمینه اشتغالزایی و مسئولیت‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است، گفت: این واحد تولیدی می تواند به عنوان یکی از الگوهای شاخص برای دیگر کارخانجات استان در زمینه توسعه صنعتی و اشتغالزایی قرار گیرد.

در پایان فرمانده سپاه استان و مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان از تعدادی از پرسنل نمونه شرکت فولاد خرمدشت تاکستان تجلیل کردند.




پست های مرتبط

پیام بگذارید